Ons hart maakte weer een sprongetje! En dat komt door jullie! Wéér uitverkocht, wat een enorme prestatie. Jullie kunnen er blijkbaar geen genoeg van krijgen en wij gelukkig ook niet. We zijn even door de deelnemerslijsten heengelopen en we zien dat er, volgens ons, alleen maar leuke, lieve en geweldige mensen en wandelaars bij staan. Het weer ziet er vooralsnog redelijk uit met hier een daar een klein buitje. Maar we laten ons er toch zeker niet door tegenhouden?
Er gaan in ieder geval 2200 mooie zonnetjes op pad! Tot zaterdag!

Veiligheid
Blaren: hoe voorkom je ze — en wat doe je als het toch misgaat?
De grootste vijand van een fijne wandeldag? Niet de regen, niet je conditie — maar een klein, gemeen blaartje op

